Uw schepen van Lokale mobiliteit, Leefmilieu, Openbaar domein én Sport

Beste Wijnegemaar,

Met veel dankbaarheid voor het vertrouwen van alle Durvers (en de kiezer) zet ik me de komende jaren met veel enthousiasme in als schepen voor Wijnegem.

Mijn ambitie voor de komende zes jaar? Wijnegem wordt nog sportiever, leefbaarder en duurzamer! Laat Wijnegem dus vooral een plek zijn waar mensen elkaar, op een gezonde en verkeersveilige manier, in de eigen straat, sporthal of het buurtpeintje ontmoeten.

De komende maanden schrijf ik het beleidsplan voor sport, mobiliteit, leefmilieu en openbaar domein verder uit. Opnieuw probeer ik zoveel mogelijk Wijnegemnaars daarin te betrekken. Zit u zelf met vragen of ideeën, aarzel dan zeker niet contact op te nemen! De grootste principes van dit beleidsplan deel ik binnenkort zeker met u!


Alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Samen maken we er vast een fantastisch Wijnegems jaar van!

Tom Tachelet

#dorpspartijdurf
#pro-wijnegem




Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijsttrekkerschap dorpspartij durf! #kieslokaal

Aantal verkeersongevallen Houtlaan op het hoogste peil in 10 jaar. Kiezen we voor tijdswinst, of gaan we voor meer veiligheid én woonkwaliteit?

12de werk voor Wijnegem. Mijn lokale droom: een open brief voor Wijnegem! *Filmpje*