7de werk voor Wijnegem. Waar is Tommy? Wie zoekt die vindt. Een nieuwe kijk op ruimtelijke ordening.


Een belangrijk beleidsthema is ruimtelijke ordening.
Oftewel: de inrichting van de openbare ruimte in Wijnegem. 

Maar hoe geef je op een interessante manier vorm aan je standpunten rond een minder tot de verbeelding sprekend thema als 'ruimtelijke ordening', dacht ik bij mezelf. Een filmpje!

Het leek me daarom een goed idee om op stap te gaan in Wijnegem en foto's te trekken.
Onder andere foto's van de nieuwste woonprojecten die Wijnegem telt.
En wie goed naar deze foto's kijkt, die vindt iemand terug... 😊!

Opnieuw is deze blogpost tot stand gekomen na gesprekken met heel wat Wijnegemnaars.
Als ik alvast een tipje van de sluier mag lichten... over 1 ding is iedere Wijnegemnaar het eens!

Belangrijke tip: dit filmfragment best vergroten (druk op play, en klik rechtsonderaan op het icoontje) zodat mijn zoekopdracht 'Waar is Tommy' voor u gemakkelijker wordt 😊

Veel kijkplezier

Tom Tachelet
Kandidaat dorpspartij durf! 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Lijsttrekkerschap dorpspartij durf! #kieslokaal

Aantal verkeersongevallen Houtlaan op het hoogste peil in 10 jaar. Kiezen we voor tijdswinst, of gaan we voor meer veiligheid én woonkwaliteit?

12de werk voor Wijnegem. Mijn lokale droom: een open brief voor Wijnegem! *Filmpje*